15 Mart 2013 Cuma

Yunus Gösterisi

      Herkese Merhabalar, bugün sizlerle, iki gün önce gittiğim Dolphinarium'da çektiğim fotoğraflardan bazılarını paylaşmak istiyorum. Çocukluğumdan beri yunuslara bayılırım.  Sanırım bunun nedeni ilk gittiğim sinema filminin Özgür Willy olması olabilir. Daha dokuz on yaşlarındayken abim elimden tutup götürmüştü büyülenmiş gibi izlemiştim tüm filmi..O günden sonra fanatiği olmuştum bu güler yüzlü , sevimli şeylerin.Her ne kadar onların  yerinin okyanuslar,denizler olduğunu düşünsem de yine de burada  mutlu olduklarına inanmak istiyorum ve öyle de görünüyorlar sanki :)  Evime 10dk mesafede olmasına rağmen bir türlü fırsat bulup gidememiştim İstanbul Dolphinarium'a..Geçen gün öğle arası tatilini yunuslarla tanışarak geçirdim :) Hayatımda en mutlu olduğum anlardan biriydi sanki bambaşka bir dünyada gibiydim mutluluktan gözlerim dolup dolup taştı :) Çok sevdiğim yunuslarımla yakından tanıştım onlara dokundum fotoğraf çektirdim :)) Bir daha ki sefere beraber yüzmek için gideceğim inşallah.
yunuslarımmm
fok balığı Sera düşünüyor :)

Sera saksafon çalıyor :)
beyaz balinamm


İstanbul Dolphinarium Eyüp'te.Gidip görmenizi tavsiye ederim..Gösteri yaklaşık bir saat sürüyor..Beyaz balina,fok balıkları ve yunuslar çıkıyor sırasıyla..Çok güzel gösteriler yapıyorlar..eğitmenlerine sarılıp öptükleri anlarda resmen kıskançlıktan delirdim öyle çok isterdim ki ben de öyle sarılıp öpebilmeyi :)
Hoşçakalınn

3 yorum:

  1. Çok güzel resimler yunusları yakından görmek harikadır sanırım. Sevgiler canım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler zeynep ablacım..gerçekten harika hissediyor insan..sevgiler

      Sil
  2. bu yunuslar cok sevımlı onlarla yuzebılmek de muthıs bır keyıftır mutlaka ama umarım basında yer aldgı gıbı ezıyete maruz kalmıyorlardır..

    YanıtlaSil